recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fra Harmony smart til Elite/950
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fra Harmony smart til Elite/950

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fra Harmony smart til Elite/950
    Sendt: 23-Juli-2020 kl. 16:24
Jeg er så uheldig at min mindste datter har smidt min magi remote og harmony smart remote væk og her på 5 dagen har jeg så købt en 950. Den forstår jeg skal virke fint sammen med min "gamle" harmony hub.
Jeg kan også fint få aktiviteter og enheder på Remote, men inde i appen kan jeg ikke programmere nogle knapper, da det er min gamle harmony smart remote der kun kan pilles ved. Min 950 fremgår ingen steder og jeg har linket den via appen.

Kan jeg ikke få min 950 ind som default så jeg kan lave nogle genveje ved taster?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu