recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med regionfri bluray-afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med regionfri bluray-afspiller

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonaslajbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Juli-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonaslajbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med regionfri bluray-afspiller
    Sendt: 25-Juli-2020 kl. 02:11
Jeg købte en regionfri bluray-afspiller, men den kan mærkeligt nok ikke afspille region A blurays...Den afspiller region A dvd'er og blurays og dvd'er fra region B. Hvad gør jeg? Det er en Philips BDP2900.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2020 kl. 03:40
Du skal selv skifte regionen.

Og være sikker på at du rent faktisk har købt en Blu-ray-afspiller der kan skifte region, og du ikke har købt en der blot er gjort regionsfri på dvd-delen.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2020 kl. 10:06

 Den er højst sandsynlig kun regions fri på DVD, at gøre det samme på BD er ikke sådan lige til. Er det en helt ny afspiller fra en forhandler, så er den i hvertfald ikke regions fri på BD.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jonaslajbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Juli-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonaslajbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2020 kl. 12:44
Tak for svar! Den er købt brugt over DBA, men mit store spørgsmål er så hvordan man gør så den kan spille amerikanske blu-rays? 

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2020 kl. 13:11
Du skulle have fået nogle instruktioner med, der fortæller hvordan du skifter regionen. Jeg googlede modellen og kan godt se, at den findes som modificeret regionsfri, men jeg fandt ikke umiddelbart noget om hvordan man skiftede regionen.
Til top
Jonaslajbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Juli-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonaslajbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2020 kl. 13:17
Ok tak for hjælpen. Har prøvet alt online, men det virker bare ikke.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2020 kl. 16:12
 Finder ikke noget om hvordan det er ved BDer, kun hvordan med DVDer. Du må tage kontakt til sælger og høre hvordan, hvis den da ellers ER kodefri på BD og ikke kun på DVD, som er nemt at gøre, det kan man selv med Remoten.
For at gøre det med BDer, skal der som på andre afspillere sikkert installeres et Mod. kit.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu