recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgradering

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2020 kl. 12:41
Udover, at der er gået lidt forum-support i tråden, så har du jo ikke rigtigt fået nogle svar på dine spørgsmål, men ..... måske er der også fordi, at folk ikke rigtigt ved hvad de skal svare? Personligt har jeg flere spørgsmål end svar:

Har du behov for at opgradere, eller mest bare lyst? Hvad savner du i dag, og hvad forventer du af en opgradering? Vil du udvide til enten 7.2 eller ligefrem Atmos? 

Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Yoda76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yoda76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2020 kl. 15:18
Prøver lige igen:) Jeg har fået 4 styk beolab 4000 tilovers og vil gerne benytte dem i et 5.1 setup. Jeg påtænker, at købe en beolab 7-2 som center. Subwooferen har jeg. Jeg mangler således en forstærker med pre out. Derfor søger jeg en surround forstærker med pre-out hele vejen rundt. Jeg har ikke behov for HEOS, Spotify flere zoner mm. Det er et dedikeret setup
Vh.

Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2020 kl. 15:37
Tja, så kunne du gøre som jeg: finde en rigtigt god brugt receiver. Jeg købte for nylig en Yamaha RX-A820 Aventage for hvad der svarer til DKK 1200;- og er (overvejende) superglad for den. Der er VIRKELIGT mange 5- og 7-kanals receivere på brugtmarkedet for tiden (a lá din egen), da folk har opgraderet til Atmos, og selvom mange sælgere desperat prøver at få så mange af pengene som de selv gav for 5-6 år siden hjem igen, så er der gode tilbud at finde.

Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Yoda76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yoda76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2020 kl. 21:00
Takker. Jeg har haft det i tankerne. Jeg er blot lidt usikker på hvilken modeller der har pre-out på alle kanalerne
Til top
Yoda76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yoda76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2020 kl. 21:25
jeg har fundet en Yamaha-830. Har den pre-out med trikker til mine højttalere
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2020 kl. 20:55
Som du måske selv har fundet ud af i mellemtiden har den preout for 7.2, og der er en enkelt +12 Trigger udgang, som der står herunder.


I et sekundært surround-setup bruger jeg preout på en ældre Yamaha til Beoplay S8 som delfronter.

Mvh. Jørgensen
Til top
Yoda76 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-November-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Yoda76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2020 kl. 21:55
takker
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu