recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Q70R
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Q70R

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
niha Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-December-2005
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Q70R
    Sendt: 29-Juli-2020 kl. 16:45
Har lige købt dette tv. Jeg kan nu ikke se YOUSEE’s bland-selv kanaler. Der er ingen steder i opsætningen, hvor man kan se eller ændre netværks-id, som jo skal sættes til 111. 
Eller skyldes problemet, at TV’et iflg. manualen skal have et CI+ 1.4 kortlæser, mens YOUSEE’s Strong-læser er version 1.3? Hvor får man i givet fald et 1.4 modul?Cry
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2020 kl. 18:07
Til top
niha Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-December-2005
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2020 kl. 11:25
Så var den der, jeg havde overset, at søgning skal indstilles til hurtig søgning.

Tak for hjælpenSmile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu