recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - forskel i lydstyrken på tv kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

forskel i lydstyrken på tv kanaler

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2020 kl. 13:46
Tak for de forskellige input der har været, indtil videre.

Jeg er overbevist om, at det enten er min TV boks eller fibia som roder med noget der ikke udarter sig heldig retning.

Ved tv kikkeriet forekom der pludselig også lyd udfald, fra boksen - kontaktede derfor teknisk support, i søndags, fik i vide, at de ikke kunne se nogen fejl, men du skal lige tage strømmen fra boksen, det afhjælper nok problemet, men nej. På den igen mandag, vi kan ikke se nogen fejl, prøv at slukke for fiberboksen, dette hjalp ikke, så flyttede supporteren udgangen fra port 4 til port 3, dette hjalp heller ikke. Tirsdag kunne supporteren se, at der var mikroskopiske fejl, har du forresten  prøvet at holde tænd og sluk knappen inde i 15 sekunder, det afhjælper nogen gange problemet. hvis det ikke fjerner problemet, må du ringe tilbage til mig inden for 10 minutter, jeg havde dog ikke tid til at sidde og glo på formiddags tv. 

Onsdag måtte jeg igen ringe, de vil i første omgang sende en helt ny tv boks, og ikke en renoveret boks som jeg fik tilsendt første gang, hvis dette hjælper vil de sende en teknikker ud, for at fejlsøge på selve fiberboksen

  
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu