recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony EX9005 - Youtube + andet virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony EX9005 - Youtube + andet virker ikke

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony EX9005 - Youtube + andet virker ikke
    Sendt: 01-August-2020 kl. 19:37
Starter jeg Youtube får jeg flgd. besked: Der kan ikke oprettes forbindelse lige nu. Prøv igen. Åbn netværksindstillinger.

Trykker jeg på Home knappen på fjernbetjeningen får jeg hurtigt besked på at Wi-Fi forbindelsen har ingen internetadgang. Du er tilsluttet et Wi-Fi netværk der ikke har adgang til internettet.

Der er dog forbindelse internettet. Netflix virker uden problemer.

Der er også problemer med DR. Vælges den, er der sort skærm længe, hvorefter jeg får at vide at der er opstået et problem. Viaplay har lign. problem. Prime Video er også lang tid om at starte, men også her fejler det (internet forbindelses problem).

Jeg har gennem et par uger fået besked på at TV’et skulle opdateres men har sagt nej hver gang da vi skulle bruge det. Jeg har siden forsøgt at finde et punkt i menu’erne hvor opdatering kan vælges, men uden held. Jeg ved dog ikke om det ville hjælpe at opdatere det.

Edit: Jeg har nu lokaliseret hvor man vælger opdatering. Den er igang nu. Så må jeg se om det har ændret på noget.

Edit 2: Det ændrede ikke på noget. Fortsat besked på at Wi-Fi ikke virker. Netflix kører. DR, Viaplay, Prime Video virker ikke. 


Redigeret af kaizer - 01-August-2020 kl. 19:59
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2020 kl. 21:06
hej prøv lige at tjekke om tid /dato står til.. Andvend netværkstider
  Mvh Michael 
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2020 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

hej prøv lige at tjekke om tid /dato står til.. Andvend netværkstider
  Mvh Michael 

Den står til netværkstider. 

Lavede en selvdiagnostik. Fandt ingen fejl. Home “siden” siger fortsat at der ikke er internetforbindelse. Ingen ændring. Netflix kører. Andet kører ikke.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2020 kl. 11:31
prøv at smid et kabel på, bare for at udelukke om det er wifi der driller.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu