recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung QE65Q70T vs QE65Q70R
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung QE65Q70T vs QE65Q70R

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
GUniT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér GUniT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung QE65Q70T vs QE65Q70R
    Sendt: 01-August-2020 kl. 20:18
Hey,

Sidder og kigger TV og overvejer og købe et nyt for at skifte mit gamle plasma tv ud , er først og fremmest rigtig træt af den ultra langsomme menu på mit Plasma tv, det var top modellen dengang, men nu om dage, ja ikke så meget.


-


Nu er jeg ikke den største ekspert på TV's men så vidt jeg kan forstå er Direct Full Array en af de bedre funktioner på et TV, jeg kan se Samsungs nye 2020 top modeller kører med Full Array mens deres mindre modeller kører med Dual LED, så er en smule forvirret har forsøgt at google mig frem og tilbage til forskellen mellem de 2 og hvad man skal vælge.

Enhver hjælp er værdsat :)
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 06:44
Vil anbefale dig at lige læse denne tråd. Godt nok er du på udkig efter Qled, men der er nogle gode forslag på begge typer Tv i den tråd. 

Så til dit spørgsmål: 

Jeg tolker Full Array er baggrundsbelyst  tv. Det sidste forslag du har linket, har en lyssensor der automatisk justere billedet efter lysniveauet i rummet.

Den har jeg tidligere haft på et af mine tv, og det var noget skrammel. 

Må jeg spørger hvad du gør med dit plasma? Ryger den ud til storskrald?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu