recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fri Apple Tv+ abonnement i et år
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fri Apple Tv+ abonnement i et år

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af Kurt Poulsen Kurt Poulsen skrev:

jeg er altså blevet trukket 39 kr selvom det skulle være gratis. Hvad gør jeg?
Link til Power.dk med instruktion i oprettelse, har du fulgt den (eller tilsvarende fra andre forhandlere) 


Mvh. JørgenT
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1495
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2020 kl. 22:18
jeg så aldrig punkt 3. Det var kun det normale abonnement der kunne vælges.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 06:31
Oprindeligt skrevet af Kurt Poulsen Kurt Poulsen skrev:

Ja det er jeg meget sikker på. Jeg har slet ikke brugt det endnu.

Du kan prøve det her:


Scroll helt ned -> kontakt Apple Support (nederst højre hjørne) -> Salgssupport

Eller:

Gå til https://www.apple.com/dk/ -> support (højre hjørne) -> scroll lidt ned og klik på vælg support område -> vælg app og software -> Abonnementer og køb-> ukendt opkrævning / fejlkøb -> nej -> anmod om refundering - Log ind med apple id.

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af Kurt Poulsen Kurt Poulsen skrev:

jeg så aldrig punkt 3. Det var kun det normale abonnement der kunne vælges.
Så er det jo et almindeligt abonnement du har oprettet, så grib fat i Apple som andre skriver.
Mvh. JørgenT
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

vær opmærksom på at du i app'en får mulighed for alle mulige film og serier. men når du finder det ikon inde i appletv+ appen som rent faktisk HEDDER appletv+ så vil du se nogle serier og lidt film som du kan se "gratis" det næste år. Det er blandt andet "the morning show" med steve carrell og Jennifer aniston, SEE med Jason momoa, og en del andre ting. Også lidt Oprah serier. - Det er monster forvirrende og jeg er helt sikker på det er bevidst fordi folk "lige" kommer til at klikke på noget som kostede penge.


Man kan ikke lige komme til at klikke på noget. der koster, medmindre man har nogle tossede indstillinger på sin konto.

Idéen med app'en er at samle alt indhold (og ikke kun iTunes udover ATV+), men der er pt. kun én anden tjeneste med i DK.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 12:13
det ved jeg lunddal - men i min blander den både alm film og atv+ serier sammen i en stor pærevælling. (jeg har bevidst ikke bedt om at få national geographic og den anden kanal som jeg ikke kan huske med ind.
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 12:49
Nå, jeg købte en ATV4K og fik også et gratis år Apple TV+ med i købet. Jeg returnerede apparatet og har aldrig brugt abonnementet, fordi de har fravalgt at understøtte Chromecast.

Tak for reminderen om, at jeg skulle huske at afmelde abonnementet, hvilket jeg nu har gjort :-)
Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1495
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Kurt Poulsen Kurt Poulsen skrev:

jeg så aldrig punkt 3. Det var kun det normale abonnement der kunne vælges.
Så er det jo et almindeligt abonnement du har oprettet, så grib fat i Apple som andre skriver.

Ja og det har jeg også prøvet men når jeg logger ind på deres site så har jeg ikke noget abonnement og så kan jeg ikke komme videre.
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu