recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - View only PDF Reader
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

View only PDF Reader

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: View only PDF Reader
    Sendt: 08-August-2020 kl. 13:19
Hej

Er der nogen der har kendskab til en View only pdf reader til windows. Dvs. Det skal ikke være muligt at åbne filer eller gemme filer fra interfacet. Print er ok. Det skal bruges på en terminalserver, men jeg skal sikre at man ikke kan få adgang til windows i baggrunden.

Thomas
---------------------

Thomas K
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2020 kl. 13:43
Cutepdf (men ellers er der jo PDF læser indbygget i chrome og edge!)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2020 kl. 13:51
Oprindeligt skrevet af Thomas K Thomas K skrev:

  men jeg skal sikre at man ikke kan få adgang til windows i baggrunden.

Hej.

Hvis man ikke skal kunne få adgang til Windows, ville jeg tænke mere på at lave en spærring af tastaturet. Måske en keyboard driver hvor kun et par taster virker?

Eller hvis man kan leve helt uden tastatur. Kunne man bruge et trådløst tastatur ved vedligeholdelse af terminalserveren, og ellers fjerne det trådløse tastatur helt ved normal brug.

Hilsen Carsten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu