recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Disney stopper formentlig med fysiske medier
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Disney stopper formentlig med fysiske medier

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ferrarimik Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-November-2008
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ferrarimik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Disney stopper formentlig med fysiske medier
    Sendt: 08-August-2020 kl. 22:24
Ifølge mange rygter og digitalbits stopper disney med at udgive film på fysiske medier. https://thedigitalbits.com/columns/my-two-cents/080720-1600

Skulle det være tilfældet er det desværre ikke helt uventet efter disney+ er en stor succes.

fysiske medier kører nok desværre på sidste vers. Biograferne ser desværre også ud til at gå mod den samme skæbne, nu hvor corona virus sætter sine dybe spor og det digitale marked er blevet så dominerende og super tilgængeligt.


Redigeret af ferrarimik - 08-August-2020 kl. 22:28
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2020 kl. 10:15
Fordi Disney gør det af med UHD udgivelser på skiver, er det da ikke sikkert andre gør det. Disney har altid gået deres egne veje som om de var konger. Biograferne skal nok overleve, de er populære som aldrig før. Nå ja og streaming skal nok fortsætte, ingen tvivl om det. Der er plads til det hele og noget for enhver smag.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2020 kl. 17:57


Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Biograferne skal nok overleve, de er populære som aldrig før. Nå ja og streaming skal nok fortsætte, ingen tvivl om det. Der er plads til det hele og noget for enhver smag

Hvis biograferne var så populære ville store film ikke blive udskudt, udskudt og muligvis spring biografen over og gå direkte på streaming.

Men jeg er helt enig i at streaming nok skal fortsætte, de fysiske skiver tvilver jeg dog på



Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2020 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:



Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Biograferne skal nok overleve, de er populære som aldrig før. Nå ja og streaming skal nok fortsætte, ingen tvivl om det. Der er plads til det hele og noget for enhver smag

Hvis biograferne var så populære ville store film ikke blive udskudt, udskudt og muligvis spring biografen over og gå direkte på streaming.

Men jeg er helt enig i at streaming nok skal fortsætte, de fysiske skiver tvilver jeg dog på



Øbberbøv, citat stammer fra en anden tråd LOL
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2020 kl. 00:34
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:



Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Biograferne skal nok overleve, de er populære som aldrig før. Nå ja og streaming skal nok fortsætte, ingen tvivl om det. Der er plads til det hele og noget for enhver smag

Hvis biograferne var så populære ville store film ikke blive udskudt, udskudt og muligvis spring biografen over og gå direkte på streaming.

Men jeg er helt enig i at streaming nok skal fortsætte, de fysiske skiver tvilver jeg dog på




Øbberbøv, citat stammer fra en anden tråd LOL

Men dit indlæg var stortset det samme og emnet var også det samme
Så jeg brugte det samme svar her
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu