recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slette apps kun fra en bestemt iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slette apps kun fra en bestemt iPad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slette apps kun fra en bestemt iPad
    Sendt: 09-August-2020 kl. 15:56
Hej

Jeg er ved at købe en ny iPad Air. Jeg er musiker og denne her iPad skal kun bruges til at køre nodeprogrammer osv. (er 64 gb nok)???

Jeg har derudover en Mac mini, MacBook Air, ATV4k og en iPad 6 tilknyttet samme apple-id. Kan det lade sig gøre, at jeg bruger samme apple-id på den nye Air, men ikke får spil osv. der ligger på iPad 6 over på?

Mvh.
Lasse
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2020 kl. 16:57
Du indstiller bare iPad som ny iPad når du starter den

Og så slår du automatiske overførsler fra under appstore i indstillinger
Til top
zemo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2006
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zemo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2020 kl. 16:57
Ja, du bestemmer selv hvilke apps der ligger på de forskellige enheder. Du kan vælge at “sætte iPad op som ny”, og så efterfølgende hente de apps du skal bruge. Eller også kan du bruge den sikkerhedskopi du har fra 6’eren, og så efterfølgende slette de apps de ikke vil have på den nye.
/zemo/
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu