recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste soundbar ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste soundbar ?

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2020 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af Flippo Flippo skrev:

Forzajuve.
Inden du køber noget, så gør dig selv den tjeneste, og find en forhandler af Dynaudio Music 7, så du i det mindste har lyttet til den, inden du træffer en beslutning. Den er klasser bedre, end Sonos.
¨

Snakker vi ARC med Sub vs Dynaudio Music 7, eller bare ARC alene?
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2020 kl. 08:49
arc alene - tænker subben koster 5-6.000 mere.   
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2020 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

arc alene - tænker subben koster 5-6.000 mere.   

Så det jo en god deal ;)
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2020 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

arc alene - tænker subben koster 5-6.000 mere.   

Ahh, er lige gået op for mig at du ikke er Flippo, så fik ikke svaret på mit spørgsmål LOL
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E
Nvidia Shield Android Tv
Til top
Ruma02 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-November-2017
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ruma02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2020 kl. 13:33
Hej.
er selv på udkig efter en rigtig god soundbar, har ikke hørt nogle af dem jeg nævner, men de lyder til at være gode ud fra review´s.

jeg har selv 4 kandidater som jeg rigtig godt kunne tænke mig at høre/prøve.
Jbl bar 9.1
Sony ht-st5000
Yamaha ysp 2700
Yamaha ysp 5600.

5600´eren er dog næsten dobbel så dyr som de andre, men er den dobbelt så god?

Som jeg ser det er fordelen ved jbl bar 9.1 at det er trådløse aftaglige baghøjtalere og en god sub.

i min stue er der ikke en bagvæg lige ved sofaen/lytteposition så det ender nok ud med jbl
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2020 kl. 21:50
til dem af jer med sonos arc - 

Lige pt har jeg en sonos playbar og en sonos sub og to sonos 1 baghøjtalere.    Vil det spille fint sammen hvis man bytter playbaren ud med sonos arc.  Eller er det så ikke kompatibelt ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 06:15
det vil spille super sammen ingen problemer der 

Bruger selv ARC med sub og PLAY one bag
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 06:41
Oprindeligt skrevet af Ruma02 Ruma02 skrev:

Hej.
er selv på udkig efter en rigtig god soundbar, har ikke hørt nogle af dem jeg nævner, men de lyder til at være gode ud fra review´s.

jeg har selv 4 kandidater som jeg rigtig godt kunne tænke mig at høre/prøve.
Jbl bar 9.1
Sony ht-st5000
Yamaha ysp 2700
Yamaha ysp 5600.

5600´eren er dog næsten dobbel så dyr som de andre, men er den dobbelt så god?

Som jeg ser det er fordelen ved jbl bar 9.1 at det er trådløse aftaglige baghøjtalere og en god sub.

i min stue er der ikke en bagvæg lige ved sofaen/lytteposition så det ender nok ud med jbl

Tjek lige op på om ysp5600 fortsat ikke understøtter hdr - det ville være end dealbreaker for mig ihvertfald.
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2020 kl. 15:43
I følge mine egne erfaringer,  kan soundbarens understøttelse af diverse  lydformater i forhold til kilden, også have en vigtig betydning. Hvis man f.eks har en Soundbar der kun vil modtage PCM signaler, og kilden ikke medtager lfe signalet, når den downmixer multikanal lyd. I hvertfald, hvis man vil anvende en subwoofer.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu