recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VHS til PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VHS til PC

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
molgerboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2020
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér molgerboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2020 kl. 11:34
Hej Benjamin.

Jeg prøver lige om det kan lykkedes, ellers kontakter jeg digSmile
Mvh morten
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2020 kl. 17:11
I de gamle dage benyttede jeg en enhed fra Canopus model ADVC 100/110 til at capture analog SD video.
Jeg har sidenhen benyttede nogle Sony DVCAM og HDV optager/ afspiller da de har indbygget FireWire Port til analog converter, men kræver så også at man har en FireWire port på computeren. 
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
molgerboy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-August-2020
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér molgerboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2020 kl. 19:22
Tak for info.
Det har jeg desværre ikke.
Har fundet en kombi maskine, så prøver det først.
Hvis det ikke virker, så prøver jeg det mondul som jeg blev anbefalet i startenSmile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu