recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Din telefon", Huawei P20 Pro.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Din telefon", Huawei P20 Pro.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Din telefon", Huawei P20 Pro.
    Sendt: 27-August-2020 kl. 11:09
Hej.
"Din telefon" kan fint finde telefonen og opdatere sms'er osv. Men jeg synes aldrig det virker, hvis jeg skriver en sms på computeren og så prøver at sende den via "Din telefon".

Why not? Det ville ellers være smart for mig, da det er hurtigere at skrive på tastatur end på mobilen. Og jeg sidder alligevel foran computeren det meste af tiden, med telefonen ved siden af.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2020 kl. 11:48
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KasperMts Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2020
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KasperMts Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2020 kl. 08:57
Jeg tror du kan bruge whatsapp på din pc, hvis du har lyst til at sende en sms, men ikke gider skrive den på mobilen
https://komputer.dk/programmer/app/hvad-er-whatsapp
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2020 kl. 09:15
Tak for tipsene. Smile  Men det simpleste ville måske være hvis det fungerede via "Din telefon". Burde det ikke fungere dér? Og hvad kan evt. være årsag til at det tilsyneladende ikke fungerer?

Jeg har dog opdaget i nogle tilfælde, at modtager muligvis faktisk modtager beskeden, selvom det ser ud til at den ikke ser ud til at blive sendt i "Din telefon". Men 100% fungerer det jo ikke, hvis det i "Din telefon" ser ud til at den stadig forsøger at sende sms'en.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 14:20
Jeg har fundet ud af at "Din telefon" faktisk sender beskederne, selvom det ikke ser sådan ud. Men den besked jeg sender fra computeren, opdateres ikke på telefonen. Og hvis jeg trykker "Opdater" i "Din telefon", forsvinder den sms jeg har skrevet fra "Din telefon" og den opdaterer blot de beskeder, der er på mobilen. Så jeg synes ikke det virker godt nok.

Gør "Google beskeder" det? Dvs. opdaterer beskederne både på telefonen og computeren?
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jeg har fundet ud af at "Din telefon" faktisk sender beskederne, selvom det ikke ser sådan ud. Men den besked jeg sender fra computeren, opdateres ikke på telefonen. Og hvis jeg trykker "Opdater" i "Din telefon", forsvinder den sms jeg har skrevet fra "Din telefon" og den opdaterer blot de beskeder, der er på mobilen. Så jeg synes ikke det virker godt nok.

Gør "Google beskeder" det? Dvs. opdaterer beskederne både på telefonen og computeren?
Jeg bruger af og til android beskeder på mine computere, hvis jeg ikke lige kan komme til telefonen, og der opdatere både på app på mobil og på computer.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 14:54
Ok, lyder smart nok.  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2020 kl. 14:58
Ok - prøvede lige at sætte det op - det gik jo nemt og meget hurtigt. Så kan jeg prøve om jeg synes bedre om dette end "Din Telefon".
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu