recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouTV: Til priser fra 199,-/mdr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouTV: Til priser fra 199,-/mdr

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouTV: Til priser fra 199,-/mdr
    Sendt: 22-September-2020 kl. 03:02

Hej.

YouTv: YouSees nye tv-streaming åbner 22/9 til priser fra 199,-/mdr:



Man finder programudvalget ved at clicke 'Mix Nu' i dette link:


Og man behøver hverken deres kabel-tv eller bredbånd, for at oprette et abonnement.


Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 22-September-2020 kl. 03:22
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2020 kl. 06:33
Rystende at man stadig skal være tvunget til at betale for deres Xee kanal (sport ind ad bagvejen som du er tvunget til at betale for) samt Paramount og FOX
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2020 kl. 07:09
alt for dyr startpris når man tænker på at man før kunne få Fullrate TV fra 99,- kr pr md.
Til top
ij6210 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ij6210 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2020 kl. 08:59
Prisen synes jeg er OK. Hvis jeg vælger de kanaler jeg vil have (de fleste af TV2's) samt kanaler med sport, så kan jeg nøjes med 299 kr. og har endda et enkelt point i overskud.

Til top
Schjelde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 695
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schjelde Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2020 kl. 09:24
for familier der er ligeglad med sport er det alt for dyrt. 
TV2 PLAY har større og længere arkiv og tilmed billigere. Hvor er Netflix som “alt i en app”. 
Det ligner for meget det gammeldags YouSee blot uden boks. 

Sony AF8 65
Onkyo 676
HDFury Vertex 2
ATV4K
B&O A9
Sonos rundt i huset
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2020 kl. 13:27
Netflix indgår ikke i nogle sammenhænge af denne karakter, så jeg tror ikke, at man skal sætte næsen op efter at de kommer med. Det samme med Apple TV+, Disney+ og andre store internationale aktører. De vil selv.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2020 kl. 14:51
Hej.

Her er en X96 Max plus Android Box på tilbud, som kan bruges til YouTV, Kodi og meget andet. Bemærk at det ikke er en Android TV Boks, Men en Android Boks, som bruger samme Android OS som en Tablet.

Jeg har selv en H96 Max TV Boks, som jeg købte på en Kinesisk Helligdag for 20$. Den er vi meget glade for. Men den gang jeg købte den, spurgte jeg på androidpctv.com og fik af Kim anbefalet X96 Max plus boks 'If you don’t play games', Her er et link med mit spørgsmål og Kim's svar under 'COMMENTS'.


X96 Max plus er nu på tilbud indtil den 25 september. Og den har en  AMlogic S905X3 SoC, Gigabit Ethernet og sælges fra US $29.08 + US $7.37 for 3-7 dage forsendelse. Jeg tror også at nye kunder kan får en 3$ Rabat Coupon.


Når man vælger 'Enchufe europeo' et Europæisk Stik, kan man se priserne for 2GB +16 GB: US $29.08, 4GB + 32GB: US $35.44 eller 4GB + 64GB: US $39.99
Hvis man ønsker en Air Mouse med er Alfanumerisk taskatur på bagsiden, bliver totalprisen for 4GB + 32GB: US $47.26
Og hvis man skulle fortrække en i8 clone med indbygget touchpad, bliver totalprisen  for 4GB + 32 GB US $44.53

Jeg forventer at næste generation af Amlogic S905X4 kommer snart, og at udsalget, er en måde at komme af med nogle af de sidste TV bokse med Amlogic S905X3. 

Citat: 'The S905X4 is a new chip that is the evolution of the Amlogic S905X3 with which it is compatible pin by pin, which will facilitate its adoption by manufacturers. This new SoC seems to maintain the basic structure of the S905X3 with 4 ARM Cortex-A55 processors and an Arm Mali-G31MP2 GPU although with improvements in video playback  with AV1 decoding and audio with the inclusion of two DSPs, they also have audio support AFE audio front-end and also WWE wake word engine, which indicates that it can be targeted to voice assistants,'


Men hvis man IKKE ønsker at bruge nogle af de nye funktioner, Kan jeg ikke se nogen grund til, ikke at købe en af de sidste TV Bokse med en S905X3 SoC til nedsat pris.

Og hvis man bruger en Android Boks med samme Android OS som en Tablet, anbefaler jeg på det kraftigste, at man bruger enten en Air Mouse eller en Fjernbetjening med en Touch Pad.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 22-September-2020 kl. 14:56
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danji Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2020 kl. 08:28
TV2, TV2 News og 3+ til noget CL. Det er da rimelig ok til 199,-/m.
Mvh dan.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu