recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Loewe højtalere uden Loewe TV - muligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loewe højtalere uden Loewe TV - muligt?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2020 kl. 12:38
Oprindeligt skrevet af mrctoft mrctoft skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 For at kunne bruge det system til andre enheder, så kræver det at der er Pre Out til alle kanaler, da forstærkerne sidder i Subben. Som det ses øverst i det lille billede, det er til Input for de enkelte kanaler.

Tak for svar. Men allerede der er det for teknisk for mig. :(

Lyder til det er nemmere at køre hele lortet på lossepladsen og starte forfra 🤦🏻‍♂️
Hvis TV har TOSLINK (optisk) udgang (nok det mest almindelige idag) kan du med en 5.1 Surround decoder bruge sættet uden surround receiver. 
Det kræver dog noget volumen regulering, og det er der vist kun nogle få TV mærker der understøttet på TOSLINK udgangen. Ouch

Alternativt at der er indbygget volumen regulering på dit Loewe sæt, det aner jeg simpelthen ikke noget om??? Confused

Et par mulige forslag:


Og en lille Youtube How To video på et lignende system:

Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu