recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 25% rabat på alle fladskærme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

25% rabat på alle fladskærme

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2020 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Hvor ser I at der er 25% rabat på fladskærme og gælder det også skærme købt i forgangene uge (prisgaranti)?
Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside!

Tilbuddet udløb ved midnat (for lidt over 13 timer siden)....
Opdagede det selv kl. 2356Ouch  
Men tror nu også at man skal tage påstanden om, at det ikke bliver billigere med et gran (snarere et vognlæs) salt. Der skal nok komme samme/bedre tilbud i den kommende tid....



Redigeret af thor-thor - 04-Oktober-2020 kl. 13:14
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2020 kl. 14:53
OK tak. Jeg hjalp min nabo med et nyt tv og hun fik 500 kr rabat i mandags, hun kunne have fået 1600 kr rabat. Ærgerligt.

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2020 kl. 19:02
Ja, det er uheldigt. Tilbuddet var gældende i nogle dage, så vidt jeg husker fra i onsdags....
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2020 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Hvor ser I at der er 25% rabat på fladskærme og gælder det også skærme købt i forgangene uge (prisgaranti)?
Jeg kan ikke finde noget på deres hjemmeside!

En anden gang, så har du jo 30 dages returret.

I reglen vil de jo gerne slippe for at de får en TV retur og så udbetaler de differencen.

Det har jeg fået flere gange hos Elg. og Power.
Til top
Gromit Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gromit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af GlobulusDK GlobulusDK skrev:

De 25% er (var) langt hen ad vejen en rabat set i forhold til lanceringspriserne.

Den populære LG CX i 55" og 65" var ikke en del af dette tilbud.

Rabatterne på OLED-modellerne - inkl. de populære - har ofte været 50% eller mere (i forhold til lanceringspriserne) på Black Friday i 2018 og 2019, hvilket kan ses af den oversigt jeg stykkede sammen i dette indlæg:

https://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?p=312783#p312783

Så det er mig lidt af en gåde, hvordan du kan hævde, at det ikke bliver billigere på Black Friday.

Bortset fra det, så kan det i mange tilfælde være lidt op ad bakke at gøre brug af disse "25% på (næsten) alt"-tilbud. Se kommentarer til et lignende tilbud for et par måneder siden:

https://www.facebook.com/powerdanmark/photos/f%C3%B8dselsdagsweekend-spar-25-p%C3%A5-b%C3%A5de-tv-og-hvidevarer-kun-denne-weekend-og-kun-i-v/2643978595851043/


Intet nyt under solen, hvad angår Black Friday  som ofte kun har "manipulerede" og "sminkede" og "falske" før priser. Det har DR Kontant, Forbrugerombudsmanden, og i særdeleshed Flatpanels slået fast gentagende gange de sidste fem år. 

Black Friday er langt hen af vejen "sjældent" billigere end på andre dage på året. Tit kan en given skærm på andre tider af året købes billigere end på FB. Hvis man VIRKELIG skulle være så heldig, at finde et godt og "ægte" tilbud på FB, ja så er fladskærmen hurtigt udsolgt, da de "KUN" havde ganske få (ofte under fem) tilbage. 

Same, same, same snak, hvert evigt eneste år.... Gør nu jeres research ellers betaler I som udgangspunkt ALT, ALT for meget.Wink

I tilfældet med 25% rabat, så gælder rabatten kun på "ikke" annoncerede fladskærme. 

For et par måneder siden kunne man spare over 8000.- på Panasonic TX-65HZ2000, som hverken set billigere før eller siden. Kanon pris...!

Men hvis man forbruger virkelig har lyst til, at BETALE mere end, hvad man kan få en en given fladskærm til. jamen, så kom glad. Det tror jeg butikkerne bliver glade for. LOL



Redigeret af Gromit - 06-Oktober-2020 kl. 16:30
SONY AF8 65", SONY STR-DN1080, Panasonic DP-UB820, Monitor Audio Bronze 6 Theater Package
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu