recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage berøring på skærmen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optage berøring på skærmen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Optage berøring på skærmen
    Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 08:17
Findes der en app som kan optage hvad man foretager mig på skærmen? Jeg tænker på fx at swipe og trykke bestemte steder i en app, som så kan afspilles igen.
Til top
Hajsa Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2009
Status: Offline
Point: 318
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hajsa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af Guld medlem Guld medlem skrev:

Findes der en app som kan optage hvad man foretager mig på skærmen? Jeg tænker på fx at swipe og trykke bestemte steder i en app, som så kan afspilles igen.

På hvilken enhed?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 14:38
Hvis iOS > Indstillinger > Kontrolcenter > Skærmoptagelse 
Til top
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Guld medlem Guld medlem skrev:

Findes der en app som kan optage hvad man foretager mig på skærmen? Jeg tænker på fx at swipe og trykke bestemte steder i en app, som så kan afspilles igen.

På hvilken enhed?
iOS
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 14:56
Oprindeligt skrevet af Guld medlem Guld medlem skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Guld medlem Guld medlem skrev:

Findes der en app som kan optage hvad man foretager mig på skærmen? Jeg tænker på fx at swipe og trykke bestemte steder i en app, som så kan afspilles igen.

På hvilken enhed?
iOS

Så har du fået svaret.
Til top
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Hvis iOS > Indstillinger > Kontrolcenter > Skærmoptagelse 
Nej, det er ikke det jeg mener.

Tror nok man fx kalder det en macro. Altså hvis jeg starter en app som fx en lommeregner. Så starter jeg optagelse af hvad jeg trykker på. Fx 5+5 og stopper optagelsen og den bliver gemt.

Så næste gang jeg har brug for at få det regnestykke regnet ud, starter jeg lommeregner appen og afspiller den macro jeg har indspillet og får 5+5 regnet ud.

Håber nogen forstår hvad jeg mener.
Til top
Guld medlem Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2020
Status: Offline
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guld medlem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af Guld medlem Guld medlem skrev:

Oprindeligt skrevet af Hajsa Hajsa skrev:

Oprindeligt skrevet af Guld medlem Guld medlem skrev:

Findes der en app som kan optage hvad man foretager mig på skærmen? Jeg tænker på fx at swipe og trykke bestemte steder i en app, som så kan afspilles igen.

På hvilken enhed?
iOS

Så har du fået svaret.
Ja, men det er bare ikke en skærmoptagelse som bliver gemt som en video jeg mener.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 15:29
Det nærmeste du kan komme er med "genveje" i ios. det er en app apple har lavet. - Den er ikke automatisk med i ios, så den skal downloades fra appstore. - brug google til at finde ud af hvordan den virker.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu