recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony XE9005 gået i sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony XE9005 gået i sort

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2020 kl. 18:14
Så er der lidt nyt.

Jeg prøvede fremgangsmåden i videoen 3-4 gange, og det hjalp ikke meget.

Talte med Sony support der kom med en guide der var identisk med det jeg havde prøvet. Jeg tænkte at jeg jo kunne prøve igen. Nu kom der liv i det. Det tog lang tid, og den skulle processen igennem 2 gange. Så kunne jeg starte forfra som var det opstart af en helt nyt tv. Indstillinger, ting skulle downloades og billedet skulle indstilles. Mere tidsforbrug, men jeg var glad for det virkede igen.

I dag kommer min dreng hjem fra skole og ønsker at slappe af fora tv’et. 15 minutter senere skete det igen. Lyd fortsatte, men billedet blev underlig. Denne gang i andre farver. Jeg har prøvet guiden 10 gange i dag, men den kommer aldrig længere end grøn farve i led indikatoren.

Forsøgte at uploade et billede men det lykkedes ikke.






Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr_schlemer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2020 kl. 19:24
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Så er der lidt nyt.

Jeg prøvede fremgangsmåden i videoen 3-4 gange, og det hjalp ikke meget.

Talte med Sony support der kom med en guide der var identisk med det jeg havde prøvet. Jeg tænkte at jeg jo kunne prøve igen. Nu kom der liv i det. Det tog lang tid, og den skulle processen igennem 2 gange. Så kunne jeg starte forfra som var det opstart af en helt nyt tv. Indstillinger, ting skulle downloades og billedet skulle indstilles. Mere tidsforbrug, men jeg var glad for det virkede igen.

I dag kommer min dreng hjem fra skole og ønsker at slappe af fora tv’et. 15 minutter senere skete det igen. Lyd fortsatte, men billedet blev underlig. Denne gang i andre farver. Jeg har prøvet guiden 10 gange i dag, men den kommer aldrig længere end grøn farve i led indikatoren.

Forsøgte at uploade et billede men det lykkedes ikke.






Lyder som et defekt tv med en intermitterende fejl. 
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu