recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon AVR X2400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon AVR X2400

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDHell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon AVR X2400
    Sendt: 12-Oktober-2020 kl. 08:24
Jeg har lige investeret i Apple TV 4K, når jeg sætter det direkte til TVet fungerer det som det skal. Men når jeg sender det gennem min Denon AVRX2400 reciever, skriver tvet at signalet ikke er understøttet.
Recieveren understøtter 4K.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre forkert eller hvilket flueben der mangler.

Jeg har købt nyt HDMI kabel mellem Apple TV og reciever.


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2020 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af MDHell MDHell skrev:

Jeg har lige investeret i Apple TV 4K, når jeg sætter det direkte til TVet fungerer det som det skal. Men når jeg sender det gennem min Denon AVRX2400 reciever, skriver tvet at signalet ikke er understøttet.
Recieveren understøtter 4K.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre forkert eller hvilket flueben der mangler.

Jeg har købt nyt HDMI kabel mellem Apple TV og reciever.
har du i HDMI indstillinger på din Denon sat 4k til enhance? Ellers sender den ikke 4k hdr op til dit tv. Men hvis du har sat den til enhance. Så er du lige så fucked som jeg er med min 1400h model og Apple tv
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDHell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2020 kl. 17:40
Ja den står til Enhanced...

Det stinker sgu, for jeg købte den for at kunne være på forkant, jeg mener at have haft billede på gennem recieveren, men for lige at være sikker på at den var god nok, genstartede jeg Apple Tv og så var det samme fejl igen.


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2020 kl. 17:56
Oprindeligt skrevet af MDHell MDHell skrev:

Ja den står til Enhanced...

Det stinker sgu, for jeg købte den for at kunne være på forkant, jeg mener at have haft billede på gennem recieveren, men for lige at være sikker på at den var god nok, genstartede jeg Apple Tv og så var det samme fejl igen.
det eneste har kunne er et købe en billig HDMI splitter og mellem HDMI out på receiveren og tv. Så kan jeg godt få signalet igennem. Dog kan der opstår Sparkling fordi handshake fra Apple tv gennem receiver til tv kan være svagt. Men sjovt nok har jeg ingen problemer med min shield.
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 928
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDHell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2020 kl. 17:58
Okay, tak for det...
det lyder sgu bøvlet, tror bare at den ryger i soveværelset i stedet for 


Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2020 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af MDHell MDHell skrev:

Okay, tak for det...
det lyder sgu bøvlet, tror bare at den ryger i soveværelset i stedet for 
jeg har spurgt forskellige stedder både her, og avXperten osv. Og avXperten skrev til mig forleden at hvis bare en enhed i hele den kæde fejler, er der intet at gøre. Og det virker som om der mest bøvl med de billigere Denon med Apple tv. Når jeg søger om det på nettet
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu