recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iMac 20 ( 2008 model)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iMac 20 ( 2008 model)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hr. Jessen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Jessen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iMac 20 ( 2008 model)
    Sendt: 14-Oktober-2020 kl. 20:45
Hej, jeg har en iMac fra 2008 som jeg jo er meget glad for, og naturligvis ikke er klar til at skille mig af med.
Mit problem er jo at den ikke længere kan opdateres, har i forslag til hvordan den kan opgraderes..?

Hilsen Hc
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2020 kl. 20:56
der findes steder på nettet hvor man kan finde et lille hack, så den rent faktisk kan komme højere op. Læs den her artikel meget grundigt, og se om det overhovedet er noget du vil binde an med! https://www.macworld.co.uk/how-to/mac-software/install-catalina-old-mac-3654960/ ; (det ser dog umiddelbart ud til at du er ekstremt heldig. din version er så langt tilbage du kan få lov at installere catalina!)

Det kan godt være du ikke er klar til at skille dig af med den, men jeg må respektfuldt give dig et råd om at det er ved at være tid. En af hovedårsagerne er at macos er blevet opdateret til stort set kun at understøtte 64bit kald, og ærligt talt, så er den model ikke alt for glad for den slags mere. Jeg kender det udmærket, min mor har det også ganske fint med min 2009 mbp, og da hun skriver med 1-finger system og er hunderæd for at trykke på noget forkert, så går det ganske langsomt for hende, så jeg er ikke så bekymret for hende, men den er meget lang i hårene når jeg kommer hjem og skal lave noget for hende på den.
Til top
Hr. Jessen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Jessen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2020 kl. 21:04
tak for hurtig respons, det vil jeg lige prøve at følge op på.SmileSmile
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5205
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2020 kl. 22:18
Fejl  40(4) Page Not Found Smile
Mvh. JørgenT
Til top
Hr. Jessen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 14-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hr. Jessen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2020 kl. 22:25
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu