recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - trådløse højtalere og reciever
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

trådløse højtalere og reciever

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: trådløse højtalere og reciever
    Sendt: 15-Oktober-2020 kl. 19:28
Hej med jer

Er lige flyttet til et andet hus og tænkte på at lave stue bioen lidt om i forhold til før

Jeg overvejer at købe Unno eller Click moduler til vægmontering og sætte center og 2 fronter ind i møblet så de er ude af syne. Da recieveren også kommer til stå derinde behøver de højtalere ikke være trådløse, men derimod kunne jeg godt tænke mig at surround højtalerne og de 2 surround back var trådløse. Subben kan være det ene eller det andet. kan det lade sig gøre og i så flad, hvad bør jeg købe af højtalere og reciever? Da stuen er malet i hvid tænker jeg at højtalerne også skal være hvide. Jeg vil gerne holde det enkelt og stilrent. skal jeg lave et rent Sonos setup i 7.1?

Kom med jeres ideer.

På forhånd tak
Venlig hilsen
Raja


Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
HenrikN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2020 kl. 10:53
Trådløse højtalere findes ikke :) Du skal enten trække en højtalerledning eller en netledning. Hvad der er lettest, pænest er individuelt :) Men jeg ved hvad du mener.... har bare altid undret mig over trådløs ifb. med højttaler :)
Mvh
Henrik Nielsen
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2020 kl. 11:47
SONOS er jo nemt at lave.

Bare de har adgang til 230volt  ;-)

Så man slipper for de lange kabel træk.
Men net ledningen findes stadig
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2020 kl. 17:29
Ah, så når man vil lave det på den måde så skal man tilslutte med netledning, for jeg har en Sonos højtaler i dag jeg connecter til med blutooth, men det er klart, når der er flere højtalere så dur det jo ikke. Så det er enten en netledning plus strømkabel, eller en højtaler ledning. Så er det da enklere med højtalerkabel....
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu