recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skærmbeskyttelse til Samsung s20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skærmbeskyttelse til Samsung s20

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aless Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aless Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skærmbeskyttelse til Samsung s20
    Sendt: 17-Oktober-2020 kl. 15:54
Jeg har anskaffet mig en Samsung Galaxy S20. Til skærmbeskyttelse har jeg brugt "glasset" fra Panzerglas ( https://www.mobilcovers.dk/products/samsung-galaxy-s20-panzerglass-edge-to-edge-skaermbeskyttelse-case-friendly-sort ).
Men jeg er mildes talt ikke tilfreds med det. Der er forholdsvist markante luftbobler i hjørnerne og især et, som er ret irriterende. Jeg har prøvet tricket med at forsøge at presse dem væk med et dankort, men det hjælper ikke rigtigt på det. Skuffende fra en producent, der ellers laver ting af høj kvalitet (ifølge min erfaring).
Jeg har derudover også et cover omkring telefonen, der dækker bagsiden ( https://www.mobilcovers.dk/products/samsung-galaxy-s20-spigen-cover-ultra-hybrid-gennemsigtig ) som jeg til gengæld er fult ud tilfreds med, og kan kun anbefale, hvis man leder efter et cover! Dette blot for at sige, at jeg søger en skærmbeskyttelse, som kan sættes på uden at forstyrre/kommer i kontakt med coveret. Så kan nogen anbefale noget? Eller evt har et (mirakel!)råd til hvordan faen jeg kan slippe af med luftboblerne...?? 

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2020 kl. 20:35
nu vil jeg ikke lyde kritiserende, men "bobler" er i 99% af tilfældene den pågældende person der har lagt det på hvis man ellers har købt det korrekte glas. 
Men hvis du virkelig mener det er noget lort, så synes jeg da du skal skrive til dem. De ligger i Hinnerup lige udenfor Århus. https://panzerglass.dk/pages/contact

Men generelt skal man virkelig være ekstremt præcis når det er et kant til kant cover - især med de forbandede buede kanter som samsung er så forfærdelige til at lave. (og du har husket at fjerne den film de SELV har sat på? - de er jo på deres highend begyndt at sætte en film på selv. Det er ikke et glas, men en meget tynd folie.)
Til top
Aless Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aless Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2020 kl. 17:01
Ja, jeg fjernede filmen, som Samsung selv har sat på..!! Tongue Grunden til at jeg betvivler produktet, er fordi jeg trods alt før har haft sat lign. film på uden de store problemer. Har overvejet at tage denne her af og forsøge at klistre den på igen, men er bange for, om jeg kommer til at gøre det værre..! På den måde var Panzerglas' beskyttelse til S7 Edge væsentligt bedre, da det var "rigtigt" glas og ikke blot en plastik film. Men tak for tippet, kan da være, at jeg skriver til dem.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2020 kl. 18:01
panzerglass er ikke en film i dag. og har aldrig været det. Den film der sidder på telefonen er noget samsung har sat på. - jeg snakker ikke om en film på selve panzerglasset.
Til top
Aless Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aless Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2020 kl. 19:55
Det er mig der udtrykker mig uklart, så. Ja, der sad en tynd film/beskyttelse fra Samsungs side. Den tog jeg af og satte Panzerglas' beskyttelse på som er et bøjeligt stykke plastik - i modsætning til deres S7 Edge, som er noget mere solidt stykke glas.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2020 kl. 20:15
nej det er ikke plastik. det er rent teknisk glas. - det er det der er hele humlen ved en skærmbeskyttelse. det glas skal optage og absorbere et eventuelt stød ved fx at gå i stykker fremfor at det rigtige glas går i stykker.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu