recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 55C9 bluetooth problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG 55C9 bluetooth problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG 55C9 bluetooth problem
    Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 14:57
Hej med jer,

Vil lige høre om andre oplever samme problem som jeg.
Jeg har et par Bose quitecomfort 35ii som jeg prøver at tilkoble mit LG C9 tv. Jeg kan fint parre de to, men når jeg forsøger at sende lyden ud til mine høretelefoner på TV'et så går der et par sekunder inden TV'et så går tilbage til at sende lyden ud til min soundbar. Jeg får aldrig lyd ud i høretelefonerne. Det sjove er at det ikke virker til at BT forbindelsen bliver cuttet, det er bare TV'et som ikke vil sende lyd ud via den forbindelse..

Andre med lignende problem?
Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 00:01
jeg har samme problem med et par Sony på et C7. Slå CEC fra på tv’et, så virker det. Ikke just en optimal løsning, men den eneste jeg har fundet
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 15:37
Forstår ikke helt hvordan cec har indflydelse på bluetooth, men det kommer ikke på tale at slå cec fra. Men tak for input.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Forstår ikke helt hvordan cec har indflydelse på bluetooth, men det kommer ikke på tale at slå cec fra. Men tak for input.

Har du prøvet at slå det fra bare for at teste

Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Forstår ikke helt hvordan cec har indflydelse på bluetooth, men det kommer ikke på tale at slå cec fra. Men tak for input.
Det har intet med bluetoooth at gøre, men så længe det er slået til, så hopper lyden tilbage til din soundbar
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Forstår ikke helt hvordan cec har indflydelse på bluetooth, men det kommer ikke på tale at slå cec fra. Men tak for input.

Har du prøvet at slå det fra bare for at teste

Ja, har prøvet og det virker uden CEC slået til.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu