recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Underligt youtube problem på Ipad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Underligt youtube problem på Ipad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Underligt youtube problem på Ipad
    Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 21:16
Hej
Jeg har et underligt problem på en ældre ipad air (mener det er en 2er)

Når jeg ser youtube videoer, begynder videoerne at lagge eller helt stoppe, indtil jeg sætter fingeren på skærmen, derefter kører videoen som den skal. Så snart jeg fjerner fingeren igen, stopper videoen og sådan bliver det ved.
Lyden fortsætter uden problemer i baggrunden.

Det er opstået lige pludseligt og det er lidt belastende, at skulle holde fingeren på skærmen, for at kunne se en video uden problemer.

Jeg har geninstalleret youtube flere gange, har fjernet alle andre apps og har resat ipad og startet op uden at lægge backup ind, men det er stadig det samme

Har lavet et lille video eksempel, håber det kan vise det lidt bedre.

https://youtu.be/LXvpvAfJP_0

Nogle forslag til hvad jeg gør?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 21:41
OK - spiller lige den elendige IT-supporter i tlf. Har du prøvet at genstarte app, enhed?
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 21:50
Ja, selvfølgelig
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2020 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af bibihest bibihest skrev:

Hej
Når jeg ser youtube videoer, begynder videoerne at lagge eller helt stoppe, indtil jeg sætter fingeren på skærmen, derefter kører videoen som den skal. Så snart jeg fjerner fingeren igen, stopper videoen og sådan bliver det ved.


Hvad sker der, hvis du ser youtube i en browser?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 00:47
Gennem browser virker det fint nok.

Er ret sikker på det er appen det er galt med, men giver ingen mening at det kun virker, når jeg har fingeren på skærmen
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 15:59
Hvis det er en iPad 2 du har, så har du forklaringen lige dér. Der har givetvis været en nylig opdatering til YouTube app'en. Og nu er løbet så kørt for dig, eftersom YouTube app'en kræver iOS 10, og en iPad 2 kan kun få op til iOS 9.
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 16:31
Jeg har IOS 12 på den, så det må være en anden jeg har. Det er nok bare på tide at få noget andet, for det er belastende sådan her
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 19:34
[QUOTE=Flippo]Hvis det er en iPad 2 du har, så har du forklaringen lige dér. Der har givetvis været en nylig opdatering til YouTube app'en. Og nu er løbet så kørt for dig, eftersom YouTube app'en kræver iOS 10, og en iPad 2 kan kun få op til iOS 9.[/QUINTESS]
Nu skriver trådstarter jo at det er en iPad Air 2, og ikke en iPad 2. Der er forskel.
Jeg har selv en old gammel iPad 2 med iOS 9, er der virker YouTube  da stadigvæk uden problemer, så at YouTube nu skulle kræve ios10, passer ikke.
Mvh Jesper
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 19:35
Det er lidt sjovt at du har lavet lige netop en Youtube-video Wink
Så kan du sidde der med fingeren på skærmen
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 21:07
Lige for at gøre det mere indviklet, prøvede jeg at køre via mobilt hotspot på tlf og der virker youtube fint.
Så det er åbenbart min router. Sammen med yourubw appen, der laver noget.

Det er ikke pga langsom forbindelse da det heller ikke virker selvom jeg står lige ved roterende.

Så en router, der får en app til kun at fungere, mens man holder fingeren på skærmen...
Håber stadig at finde en løsning eller i det mindste en forklaring
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 04:24
Fordi du har iOS 12, kan du komme ud for at din YouTube app ikke opdateres. Men at du har en nyere version end dem der kører ios9.

Min YouTube app er version 15.42.2
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2020 kl. 07:21
Det er også den jeg har
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu