recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vedr. ny skærm til Note 9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vedr. ny skærm til Note 9

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vedr. ny skærm til Note 9
    Sendt: 21-Oktober-2020 kl. 21:42
Jeg har pådraget mig en revne i skærmen på min Note 9. Forfærdeligt irriterende. Det er en lille revne, men den generer mig voldsomt.

Det koster åbenbart fra 2.000 til 2.400 kr. for at få det fikset.

Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre. Om jeg simpelthen skal købe en helt ny telefon. På DBA kan man nærmest købe en brugt Note 9 til 2.600 kr.

Skulle jeg købe en ny telefon, ville det nok blive en Note 20 Ultra, men så vil det i øvrigt stadig irritere mig, at jeg har en fuldt funktionel Note 9 liggende i skuffen med en revne.

Hvad ville I gøre?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 10:15
du har jo selv svaret. en note 9 er "gammel" nu, så det eneste er jo reelt at gå ud og investere i en ny. - Måske du skulle overveje at tage nogle af de tilbud hvor du i stedet for at betale det hele på en gang, så bare køber den over hele perioden, og så føles det heller ikke så slemt at skulle betale for fx en forsikring i tilfælde af uheld.
Jeg ville ikke købe en brugt telefon der er SÅ gammel på en android platform. På apple ville jeg ikke have noget mod det, men android markedet ændrer sig desværre alt for meget. en note9 får ikke flere softwareopdateringer. Men fx med note20 har samsung ændret så de garanterer OS opdateringer i 3 år. https://www.androidauthority.com/samsung-android-upgrades-2020-1145034/
Det er noget de er begyndt at gøre på flere og flere af deres modeller, og gør absolut telefonen mere værd efter 2-3 år.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu