recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lg og Stofa boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lg og Stofa boks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fjutte Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjutte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lg og Stofa boks
    Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 12:01
Hej alle.
Jeg har købt et LG Oled65CX tv og prøver at få deres magic fjernbetjening til at virke på Stofaboksen (den nye IC1130). Det kan jeg ikke få til at virke. Er der nogle der har fået det til at virke og hvis ja, hvordan?
Til top
thl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Juli-2011
Sted: N/A
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2020 kl. 09:36
fik du dette til at virke, har det samme problem med et LG tv?

Til top
fjutte Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fjutte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2020 kl. 10:13
jeg har fået den til at virke delvis. Dvs. Jeg kan ikke finde den nye TV-boks, men alligevel kan jeg skifte kanal ved at trykke på op og ned og derefter ok. Menuen kommer jeg til, ved at trykke på retur knappen, men det virker. Så vil sige, jeg kan bruge den i dagligdagen selv om den ikke virker 100%. Kan vælge alt undtagen TTV
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu