recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Afløser for Sony STR-DN1080?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Afløser for Sony STR-DN1080?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Snavsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snavsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2020 kl. 20:55
Denon Har... 2 vejs Bluetooth

Redigeret af Snavsi - 26-Oktober-2020 kl. 20:58
Hjemme Bio
NAD T778
Blueray Dune HD Max
Front    B&W CM7
Center   B&W CM Centre 2
Sub B&W ASV 10CM
Bag/surr. Jamo Apollo 5
Projektor Sony VPL-HW40
Lissau 90" True Colour
Til top
Snavsi Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snavsi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2020 kl. 20:56
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Oprindeligt skrevet af Pede8000 Pede8000 skrev:

Har den selv, og den løser sådan set fint sin opgave her. Hvad mangler du? 
Først og fremmest mangler jeg to-vejs Bluetooth. Jeg vil gerne have mulighed for at kunne tilslutte trådløse høretelefoner, så jeg kan spille Playstation og se film efter resten af familien er gået i seng. 
Findes der overhovedet receivere hvor man kan tilslutte BT hovedtelefoner? Kender ikke lige selv til nogen. Og angående Playstation, så kan du slutte dem direkte til den, omend lige den er noget kræsen med hvilke der virker. Og film kommer an på afspiller, men hvis du fx bruger en Shield eller ATV, kan du sluttes til den. Hvis du afspiller direkte fra TV'ets apps, så kan du slå hovedtelefonerne direkte til den, hvis altså den understøtter det. 


Hjemme Bio
NAD T778
Blueray Dune HD Max
Front    B&W CM7
Center   B&W CM Centre 2
Sub B&W ASV 10CM
Bag/surr. Jamo Apollo 5
Projektor Sony VPL-HW40
Lissau 90" True Colour
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu