recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opgradering til 4K
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opgradering til 4K

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2020 kl. 14:44
Mange tak for jeres inputs :-).

Jeg må lige tilstå, at så teknisk og billedmæssigt højt niveau som der lægges for dagen, er jeg slet ikke oppe på Handshake.

Jeg venter nok en rum tid endnu med opgradering.


Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2020 kl. 08:24
Nå, jeg kan ikke helt glemme tanken om 4K Embarrassed.
Så jeg er faldet over denne her fætter:
https://www.projectors.co.uk/projectors/brand/epson-projectors/epson-eh-ls500b-projector/
De skriver den er 4K native, men er den nu også det? Epson kalder det 4K pro-uhd, er det ikke sådan noget jeg-skal-skubbe-billedet-mange-gange-per-sekund opløsning?
Er der nogen som kender noget til disse short-throw?
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2020 kl. 10:38
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu