recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 3D BluRay Samsung HT-D6500/XE (uden højttalere)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 3D BluRay Samsung HT-D6500/XE (uden højttalere)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2020 kl. 10:36
Fair nok, blev bare lidt lang i hovedet da jeg pakkede den ud, da jeg nok er en af de få her i DK som ikke har en multiremote

Må se om jeg kan finde noget Android remote halløj intil posten kommer med den anden, min søn er gået helt i selvsving da han nu kan se tegne/animeret film i 3D
Til top
crax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2020 kl. 10:21
Nå... Det bliver så med GLS, da Post Nord tager 40 kr. så snart vægten på brevet er over 100g. GLS tager 39 for en pakke.
Jeg skal forsøge at få den indleveret i dag, alternativt i morgen. Men i hvertfald burde den være fremme tids nok til at junior kan se 3D i weekenden :-)

Jeg har aldrig brugt boksen til afspilning af Bluray, og da slet ikke 3D, men den skulle da gerne kunne klare det.

God fornøjelse med den :-)
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2020 kl. 15:50
Remote fremkom i fredags, sønnen har nærmest været i selvsving siden da, takker for handlen
Til top
crax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-November-2009
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 10:04
Selv tak. Glad for at den kan bruges til noget igen, i stedet for at ende på genbrugsstationen.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu