recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sports TV til +/-5.000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sports TV til +/-5.000

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sportstossen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Oktober-2020
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sportstossen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sports TV til +/-5.000
    Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 11:04
Er træt af de hvide striber efter bolden, pucken og hestene når jeg ser sport på vores standard 49 tommer Samsung, så nu skal der ske lidt.

Er det muligt at finde et anstændigt TV til at se sport på uden vi skal op i topmodellerne ??

Størrelsen begrænser sig desværre til 50 tommer hvis ikke jeg skal i gang med over tale konen til at ommøblere hele stuen ... Det kunne være en mulighed Wink

Håber på gode bud fra jer eksperter


Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 13:43
Du skal da ha et Oled TV, som er perfekt til sportsudsendelser og perfekt til det hele. Men lige nu gør 5k det ikke, og du skal op i 55 tommer.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 16:33
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu