recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - On ear høre telefoner til datter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

On ear høre telefoner til datter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: On ear høre telefoner til datter
    Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 14:18
Hej alle

Jeg er blevet kastet ud i noget jeg ikke ved meget om :)

Min på 7 år ønsker sig nogle on-ear høre telefoner :) Jeg har google som en gal. Men jeg synes de alle virker meget gamle? Altså modellerne.

Fx denne

Den er med micro USB. Kan man ikke få noget med usb-c ?

Kan i anbefale noget trådløst?

/Daniel og tak
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 14:47
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 15:05
Jeps men er der nogen der kan anbefale et bestemt produkt? Synes dem du henviser til får lidt blandet anmeldelser. Og man kan ikke få af vide hvordan de lades op.
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 15:56
Jo jo, så er det til en anden pris. Tænker ikke en 7-årig helt sætter pris på kvaliteten.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu