recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IPhone 7 plus - udskift batteri
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

IPhone 7 plus - udskift batteri

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: IPhone 7 plus - udskift batteri
    Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 23:40
Hejsa min telefon skriver at batteriet skal efterses.  

Der er jo en milliard telefon forretninger har set der er nogen der skifter til 400kr - de siger man får originalt batteri i. Ved nu ikke om det passer ?

Er det smartere at fået ordnet hos Humac til 600kr eller er det bare fjollet.  Nogen der har nogle inputs.  Overvejer også at købe helt ny telefon - men er egentlig ok glad for denne her
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2020 kl. 23:52
Hvis det var mig, ville jeg bare vælge det billigste tilbud. Din telefon er alligevel forældet inden et nyt batteri er slidt ned Wink
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 07:45
Jeg vil også hoppe på et billig sted for at få udskiftede batteriet, men jeg vil dog tjekke op på hvordan evt. kunde tilfredsheden er i forretningen.

Umiddelbart så vil jeg tro at en 7'er køre med på de næste 2 iOS versioner 15&16. så et par år mereSmile
Næste gang er det nok iPhone 6s og 6S Plus der står for tur for ikke at kunne opdateres til næst iOS ver.


Redigeret af Potter - 28-Oktober-2020 kl. 07:46
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 07:45
fejl

Redigeret af Potter - 28-Oktober-2020 kl. 07:46
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Hbar Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hbar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 12:13
Jeg skiftede mit iphone 7 (ikke plus modellen) batteri i Humac, så fik jeg originalt batteri (kvaliteten af mange de billige batterier er bare for dårlig synes jeg). Kostede 449 kr og det er 1 år siden, så måske blevet lidt billigere, selvom det er "plus" batteriet.

Redigeret af Hbar - 28-Oktober-2020 kl. 12:13
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 13:11
mentech.dk har drop in butikker både på sjælland flere steder og i jylland og er certificeret apple værksted. De bliver derfor også scoret af apple som værksted og dem med dårligt ry bliver rent faktisk frataget deres certificeringer.
Men vælg for alt i verden et af de certificerede værksteder. Der er ganske enkelt for mange små krejlere derude til at det er det værd.
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 15:20
Idriverep
https://www.idriverep.dk

De kommer til dig! Smile - Hvis altså de køre i området hvor du bor...?
Du kan se priserne på sitet... 

Bond Cool

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu