recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/V Beolab 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/V Beolab 4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/V Beolab 4
    Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 08:17
Jeg ligger inde med følgende.

2 sæt Sorte Beolab 4 PC / 2 sæt væg beslag / 1 sæt stander (poleret ALU som jeg husker det) / 1 sæt ekstra faceplates (mørk rød)

Ligger i Thyregod.

Hvad ville jeg kunne sælge det for? og nogle interesseret, får ikke læst PM, så svar i tråden, er klar på en hurtig handel hvis alt afhentes, gider ikke rigtigt igang med at sende.

Højtalerne har ikke rigtigt været brugt, men er helt tilbage fra dengang jeg arbejdede hos B&O så de er vel omkring 10 år gamle, men fuldt funktionelle.

som sagt PC udgaven, så Minijack versioner, jeg mener de mangler den der "cable" management lille plastik ting.. da jeg aldrig har brugt den, da jeg mener den er mere besværlig.

Har været brugt i et 5.1 setup, men blev pakket ned for 4 år siden. og jeg tog så 2 sæt ud som jeg bruger i hverdagen, men dem sælger jeg så ikke. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu