recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kaleidescape Strato S
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kaleidescape Strato S

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kaleidescape Strato S
    Sendt: 28-Oktober-2020 kl. 14:43
Hejsa

Efter en lang film historie (start midt 1980erne) hvor jeg har haft 4 forskellige JVC VHS maskiner, 3 Laserdisc afspillere, 7 forskellige DVD afspillere, Alle Oppo Bluray topmodellerne orkede jeg ikke købe mig fattig i mere grej. Jeg købte dog en billig SONY UBPX-700 4K afspiller til at teste 4K med og kørt på Apple TV4K lige siden.

Da jeg Elsker at købe film (Hader pirateri) har jeg også købt medier til alle afspillerne så Terminator T2 har jeg haft på alle formater undtagen 4K.

Alt dette til samme har været en dyr fornøjelse at købe alle disse 100 vis af fysiske medier og maskiner.

Med Apple TV4K så jeg hvordan film med tiden bliver opgraderet til f.eks. 4K det var dejligt. Dog er kvaliteten ikke som jeg ønsker den bliver dog bedre hele tiden.

Jeg har haft dyre musik CD afspillere før og mine 2500 CDere ligger i kælderen da jeg nu køre Streamning på alt musik gennem TIDAL nu. 

Jeg har så kræset omkring kaleidescape i et langt stykke tid. Men hver gang kom jeg til at sammenligne med en HTPC eller Zappiti som jo er meget billigere. 

Nu er jeg nået til den konklusion at kaleidescape Srato S er billig i forhold til min Linn CD12 så nu er jeg ved at spare op til en kaleidescape Strato S.

MEN er der brugere her inde der køre med kaleidescape så vi kunne dele erfaringer her inde?

Hilsen Jonas Bojer





Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu