recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forlænge wi fi forbindelsen - Asus rt-ac66u
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forlænge wi fi forbindelsen - Asus rt-ac66u

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Online
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forlænge wi fi forbindelsen - Asus rt-ac66u
    Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 07:51
Hejsa.  

Har en forbindelse på mit arbejde hvor der i et rum er en router som fungerer ganske fint.  

Jeg har en PlayStation i et rum en 40-45 meter derfra som loge akkurat kan opfange signalet - men kunne godt tænke mig at sætte et access point op på mellemvejen.  Har ikke mulighed for st trække kabel.  Jo måske fra acces pointet og til ps4 .

Har aldrig prøvet access point før - det er en gammel tp link router tror den hedder 855 ndir. Muligvis 655

Nogen der kan anbefale noget simpelt ? - der er flere forskellige netværk i området så skal kunne opfange signalet trådløst og så sende det videre. 

Nogen der kan anbefale noget billigt - 

Kommer i tanke om at jeg har en ekstra tp link dir 655 til at ligge - kan man eventuelt bruge den som acces point og opfange signalet fra den anden dir 655 - eller er det noget rod


Redigeret af forzajuve - 30-Oktober-2020 kl. 11:00
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 08:02
Måske du kan lave et mesh netværk med din ekstra router

Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Online
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 19:13
hvordan det ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Online
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2020 kl. 11:00
nu har jeg så lige opdaget at jeg tod fejl.  De to routere er Asus rt-ac66u

Den ene er forbundet og kører fint.  Hvordan får jeg den anden router til at opføre sig som et acces point ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Brian E Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Februar-2006
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian E Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2020 kl. 11:41
Kig evt. her:


Det link viser, hvordan du sætter routeren op som repeater. Et access point skal vel pr. definition være kablet, men resultatet vil også være meget bedre.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu