recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wavin Sentio problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wavin Sentio problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wavin Sentio problemer
    Sendt: 29-Oktober-2020 kl. 19:46
Jeg er ved at installere en Wavin Sentio gulvvarmestyring og det giver mig et par udfordringer.

Først og fremmest er deres vejledninger ikke specielt brugervenlige, men det kan jeg godt leve med.

Jeg har pt. flg. problemer.

Tilmelding af app (android) til styreenheden kan ikke lade sig gøre, der sker en ukendt fejl så app'en ikke kan se enheden efter at serienummeret er scannet ind fra QR koden på enheden og den er sat tilmeldingsmode.

Da jeg har fjernvarme skal jeg bruge driftindstilling 1.0, men anlægget leveres med 1.1 som grundindstilling, og dette kan umiddelbart kun ændres ved f.eks. at tilkoble ekstraudstyr som LCD skærm.
Man kan også tilkøbe en LAN adaptor så der kan tilsluttes en PC med Sentio software installeret.

Så jeg har prøvet at installere softwaren (Win10pro) men får fejl under installationen med "ordinalen 85 findes ikke i dll bibliotek"

Har I oplevet ovenstående problemer og løst dem?






Redigeret af Preps - 29-Oktober-2020 kl. 20:06
Til top
Slandersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 30-Januar-2021
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 13:20
Fandt du nogen løsning på problemet? Jeg sidder i samme situation pt. Det virker ret amatøragtigt at deres software ikke virker, og man dermed bliver nød til at købe et Sentio display for at kunne programme sin styring
Til top
Preps Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-December-2004
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 456
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Preps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 13:27
Jeg kontaktede Wavin og problemet med app'en var et internt problem hos Wavin som de løste med det samme, så nu er jeg koblet op via min Android telefon. 
Det er dog ikke meget andet end status og justering af temperatur jeg kan i app'en. Det er underligt og skuffende at et system der brandes som fremtidens system ikke kan styres 100% fra et smart device.

Jeg købte det lille display og ændrede på de indstillinger jeg havde behov for. Når først det kører er der ikke brug for det. 

Hvor i landet bor du? 


Redigeret af Preps - 30-Januar-2021 kl. 13:28
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu