recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med ny iPad Air 2020
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med ny iPad Air 2020

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2020 kl. 14:28
man kan heller ikke gå tilbage i Facebook på min iPad Pro hvis man har klikket på et indlæg.
Men man kan swipe tilbage.

Jeg kan helelr ikke gå i min profil på min iPad Pro 


Redigeret af PerW - 31-Oktober-2020 kl. 14:29
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2020 kl. 14:35
jeg har også en ældre iPad Pro og her havde jeg ikke problemet indtil jeg opgraderede Facebook appen.

Så for mig virker det til at være en fejl i Facebook app1en, så mon ikke den snart opdateres.
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 11:00
ældre Pro her.
Indstillinger i højre hjørne virker, tilbage knap i ventre hjørne er sådan lidt on/off nok mest off.
Så tror ikke det er selve iPad’en det er galt med, nok mere app som laver problemer måske i en kombination med ios versionen 
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 13:46
Til de der klager over leveringstiden. Apple sendte x antal enheder til DK til lanceringen hos deres partnere og den officielle distributør (der er kun et yderst begrænset antal enheder der kom til DK i første leverance og kun 1 officiel distributør der har lov at levere til partnere i DK). Det antal er jo så selvsagt udsolgt i løbet af forholdsvis kort tid, og derfor ryger leveringstiderne op. Elgiganten sender ikke fra de enkelte varehuse, men derimod fra centrallager, så den kan sagtens være udsolgt derfra og så have nogle få lokationer som ikke har fået solgt alle der kom ind i første runde.
Der er typisk 3-4 uger mellem de store leverancer. Det medfører desværre også at der kan opbygges gevaldige backlogs hos de forskellige danske partnere på populære produkter når der er introduktioner. (og elgiganten er officiel dansk partner) Desværre er der ikke nogen muligheder for at fremskynde leverancer, da alt styres fra APPLE i usa, og ærligt talt er vi ikke mere end en dråbe i havet, så de er pænt ligeglade med os.

De virksomheder som IKKE er partnere vil typisk lave parallelimport fra fx polen eller andre steder hvor man er lidt mere slappe omkring partnerstatusser og priserne måske er lidt anderledes (apple laver forskel og udregner efter valutakurser, så blot fordi en svensk krone er billig, så er prisen sat derefter så den matcher det korrekte niveau, og det er faktisk billigere at købe i DK på grund af moms og afgifter end det er i Sverige.


Hvad angår problemerne med facebook. så er det nok mere et facebook problem end det er et apple problem. Jeg kan levende forestille mig de ikke har opdateret den endnu til rent faktisk at understøtte den nye air. Det er noget de rent faktisk manuelt selv skal teste af og lave opdateringer til. Det er ikke noget Apple gør for dem.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 16:36
tak for svar alle sammen
Jeg er enig i at Facebook problemet er et app og/eller iOS version issue.
Boxer kører upåklageligt igen så det var heldigvis bare midlertidigt.Smile

Jeg modtog desuden en iPhone 12pro sammen med iPad’en. Sikke en opgradering når jeg kom fra en iPhone 5sBig smile


7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af furious jt furious jt skrev:

tak for svar alle sammen
Jeg er enig i at Facebook problemet er et app og/eller iOS version issue.
Boxer kører upåklageligt igen så det var heldigvis bare midlertidigt.Smile

Jeg modtog desuden en iPhone 12pro sammen med iPad’en. Sikke en opgradering når jeg kom fra en iPhone 5sBig smile



Det tænker jeg godt man kan tillade sig at forvente når man hopper 5-6 generationer ;)
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 19:01
Måske ikke ikke relevant for tråden, men kunne være andre der havde løst det her.

Hvor finder jeg panser glas ti denne ipad Air 10.9"?
Power siger de ikke har dem endnu.
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 19:06
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 19:08
Det var pudsigt. Det var det link der dukkede på da jeg søgte. Men der står 11".

Passer den så?
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 19:09
Der står den er kompatibel med ipad Air 2020
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 19:12
købte også 11” hos tabletcovers og det passer perfekt
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu