recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tape Connection, retur af afprøvede højttalere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tape Connection, retur af afprøvede højttalere?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
mskp Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2020 kl. 12:43
Jeg har afprøvet højttalere fra Tapeconnection før jeg købte. Jeg afhentede og afleverede selv da jeg bor i nærheden, så det gjorde det jo enklere. Jeg betalte halvdelen af prisen for højttaleren som depositum og afleverede efter nogle dage i original emballage med manualer etc. Det var der ingen problemer i.
Morten
__________________

LG OLED77CX
Denon AVC-X8500H
Monitor Audio Silver 500/300/C350
SVS SB-4000
Panasonic DP-UB9000
Nvidia Shield TV (2019)
Sony UBP-X700
Apple TV 4K
Til top
AndreasP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndreasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2020 kl. 08:47
Jeg handlet en del ved Tape Connection og har også prøvet at skulle returnere et sæt højtalere og en stander. Det var der ingen problemer i.

Det var også et sæt Monitor Audio. 

Så bare af nysgerrighed - hvilket sæt vil du gerne prøve? 
Til top
itjf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér itjf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2020 kl. 19:47
Kan varer der har været ude sælges som nye igen? Eller overgår de til demo varer?

Redigeret af itjf - 03-November-2020 kl. 19:48
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2020 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af itjf itjf skrev:

Kan varer der har været ude sælges som nye igen?


De må gerne sælges som nye igen.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2020 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af itjf itjf skrev:

Kan varer der har været ude sælges som nye igen? Eller overgår de til demo varer?


Det afhænger af hvilken stand de er returneret i (her tænkes også på indpakning, eventuelle plomberinger m.v.)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu