recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Advarwel i Thunderbird
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Advarwel i Thunderbird

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Advarwel i Thunderbird
    Sendt: 05-November-2020 kl. 11:54
Min moder har sendt følgende billede i dag. Jeg kan ikke lige gennemskue hvad det. Nogle kloge hoveder der kan give et prej?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 12:14
Det er klart spam, lad være med at confirm. *bør slettes*
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 14:24
det er ikke en mail men et popup vidue
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

det er ikke en mail men et popup vidue
Pas.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2020 kl. 19:34
Click på cancel

Enten har Microsoft glemt at forny deres certifikat eller eller også har hun modtaget en skummel e-mail
Hvis fejlen kommer igen når hun prøver at hente mail imorgen vil jeg anbefale at hun sletter mail kontoen i thunderbird og opretter den igen.
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 18:36
Der kan være mange ting som gør at certifikatet ikke er gyldigt.

Nogle antivirus laver en SSL proxy og erstatter med eget certifikat for at kunne scanne krypteret forbindelser.

Klik på view og smid evt. et screenshot af indholdet i begge faneblade.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu