recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DaVinci Resolve 17 og Studio 17 Beta 1 Annonceret.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DaVinci Resolve 17 og Studio 17 Beta 1 Annonceret.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DaVinci Resolve 17 og Studio 17 Beta 1 Annonceret.
    Sendt: 09-November-2020 kl. 21:47

Hej.

Black Magic Design har her til aften annonceret både den gratis DaVinci Resolve 17 Beta 1 video redigerings software og Resolve Studio 17 Beta 1.

Her er et link til Download fra venstre kolonne


Hvis man i de næste få måneder køber en Resolve Studio Software til 295 USD i en butik ( ikke online ), så få man et redigerings keyboard gratis med. Her er et link til DaVinci Resolve Speed Editor:


Der blev brugt rigtig meget tid af DaVinci Resolve 17 præsentationen, til at vise alle de muligheder
 der er med et DaVinci Resolve Speed Editor keyboard. Her et et link til en godt 2 timer lang Youtube Video:


Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 09-November-2020 kl. 21:54
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 07:08
ja bare du lige husker at det tilbud med speed editoren kun gælder i usa!! (der findes ikke "butikker" i DK der sælger varer fra bmd.)
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 08:39
Hej.

Du har delvis ret. I youtube videoen bliver det kun nævnt, at tilbuddet på bundlen med DaVinci Resolve Speed Editoren IKKE gælder ONLINE. Det med butiken er noget jeg selv tilføjede i min kladde, og som jeg ikke senere fik fjernet. I kan selv høre tilbudet ved 1:46:41: 


DaVinci Resolve udstyr sælges via et omfattende netværk af importører. Det eneste sted jeg har læst om, at man kan købe DaVinci Resolve Studio online er i Apple App Store, men så modtager man en begrænset version, der så opfylder nogle Apple krav.

Men hvis man kigger i oversigten over Black Magic Design Resellers:


Finder man Stjernholm & Co A/S. Men jeg har læst et sted, at de kun handler med firmaer. Så hvis man er en privat person ville jeg bruge


Som står på listen over BMD Authorized Resellers for Sverige.

Jeg tror ikke at tilbuddet kun skulle gælde i USA. For så vidt jeg husker , har jeg læst at flere i ledelsen
 i BMD skulle arbejde i Singapore.

Men ellers har jeg også læst et par steder, om nogle der gerne ville bestille bundlen med DaVinci Resolve Speed Editoren. Så jeg er ikke sikker på, at den er kommet endnu.

Hilsen Carsten.




Redigeret af csell - 13-November-2020 kl. 08:43
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 11:57
Morten Stjernholm som ejede Stjernholm Media har solgt virksomheden og er gået på "semi pension" - men hvis du kigger grundigt efter hvem der har skrevet en del af artiklerne omkring reviews af diverse lydprodukter, og fx opbygning af semi pro hjemmebio her på recordere, så vil du kunne genkende navnet - han er nemlig blevet skribent her på recordere!

det gælder åbenbart for hele verden (første afsnit, sidste linje). Så der vil være penge at spare hvis man bruger det "professionelt". (en 2500,- DKK udgift til noget man bruger privat, er jeg for meget jyde til at kunne retfærdiggøre, men som professionel, så er det svine billigt.)
Så var der en af de resolve youtubere jeg følger, der ikke var helt med, som proklamerede det kun var US.

Bare husk at de 295 USD er uden moms. Så det er ikke den pris du kommer til at betale, prisen er 2500!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu