recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox Series X - Dolby Vision version?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox Series X - Dolby Vision version?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox Series X - Dolby Vision version?
    Sendt: 12-November-2020 kl. 19:07
Jeg har købt den nye Xbox Series X og fik endelig sat den til TV'et (tøj hvor den fylder så næste project bliver vist et nyt tv-møbel).

Mit TV er et 55" LG B6 og jeg har koblet Xbox'en via min Yamaha V683 receiver. 

XBoxen påstår at mit TV ikke har den rigtige Dolby Vision version?  Jeg har virkelig forsøgt at finde ud af hvilken version jeg har på tv'et og hvilken version xboxen har. Men jeg har simpelthen ikke kunnet finde det.

Er der nogen som har et bud? 

pft
Sylvest
.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 19:57
Den nye iPhone 12 har DV profile ver. 8.4 og det har i hvertfald givet nogle udfordringer med afspilning af optaget video med Dolby Vision fra iPhone 12 på LG OLED E6 m.fl. 
Jeg har endnu ikke fået min egen 12 Pro Max endnu, men jeg har været i dialog med flere som har været ved at rive håret af....... fordi det ikke virker sådan direkte, en jeg var dialog med har fået det til at virke via ATV4K Streamning 

Så jeg ser at vi måske har lidt af det samme problem med den nye Xbox og et ældre TV med DV😩

Jeg tror ikke der har været en profil opdatering på LG E6 m.fl. siden midt 2018.

Mener jeg har læst at E6 var profile 4 på et tidspunkt men om det så også var med single eller Dual layer? 

Mit gæt vil være at LG OLED E6 m.fl. 2016 modeller måske også 2017 etc. Er med dual layer profile 8 og Xbox med ver. 8.4





Redigeret af Potter - 12-November-2020 kl. 20:02
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 20:01
Tak for svar jeg har så B6 og ikke E6. Men det gør nok ikke den store forskel.  Jeg havde en software update på mit B6 tidligere i år, men som sædvanlig fortæller LG aldrig hvad det er de laver på mit TV.

Jeg er bare irriteret!
.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 20:02
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2020 kl. 20:05
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu