recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fastspeed opsætning
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fastspeed opsætning

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fastspeed opsætning
    Sendt: 13-November-2020 kl. 16:37
hej

Jeg vil høre om der er andre herinde som er skiftet fra Waoo til fastspeed.

Jeg forsøgt at sætte udstyret op i dag, da forbindelsen er flyttet til fastspeed, men uden held.

Deres vejledning er rigtig god, hvis det hele går glat, men min fiber modtager vil ikke finde en opkobling, og så kan opsætning af fastspeed router (eller min egen) jo være lidt problematisk.

Nogen der har forslag til løsninger..
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 17:05
 Er der "hul" igennem.? Hvad står der i ordrebekræftelsen angående hvornår forbindelsen er aktiv.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 17:21
der er ikke hul igennem, kun to dioder der lyser (power og GPON) og det skulle være oprettet i dag.... Tænker det er derfor, at vores eksisterende var væk i morges
Til top
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 17:23
der sidder en alcatel-Lucent boks, som det første og som vi altid har haft, og tænker at den skal blive siddende??
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 17:37
 Fremgår det af bestillingen at det kan bruges i dag.? Kapdåsen (termineringen) skal være der, den tilhører den der ejer fibernettet, det er kun udstyret derefter der tilhører udbyderen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 17:40
ja det var også det jeg tænkte.

Det her er hvad der har skrevet:

Vi etablerer din Fastspeed bredbåndsforbindelse d. 13/11/2020. 

 Men det kan vel også være kl 23, for den sags skyld :/

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 17:51
 Du må tage fat i deres support, det er dog ikke som det frengår på deres side verdens bedste. De har ikke åben i Weekenden. Kun på Chat og Mail.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 17:51
Nu ved jeg ikke lige hvordan den boks på din væg ser ud, men på min Cambridge skal jeg flytte netkablet fra port 1 til port 2 her den 1 Dec når Kviknet skal til at leverer
Til top
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2020 kl. 17:55
ringede 16.15 :(

Det står port 1..... Trækker bare at det kræver der er hul igennem (blinkende net diode) før det kan videre fordeles...... Ellers må jeg se hvad chatten kan gøre u morgen...... Godt ungerne ikke er hjemme Confused
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2020 kl. 12:15
Fik du det nogensinde til at virke ?
Til top
mmgala Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-August-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mmgala Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2020 kl. 12:20
ja, det var mega simpelt....jeg havde læst i deres manual, hvor der stod, at de benyttede udgang 1 fra fiber Boxen......det gjorde de så ikke, de benyttede udgang 2, og jeg havde kun afprøvet 1 og 4...rookie mistanke.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu