recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Film på yousee - hvordan ser man prisen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Film på yousee - hvordan ser man prisen?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JLee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JLee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Film på yousee - hvordan ser man prisen?
    Sendt: 15-November-2020 kl. 17:54
Noob Q - I know...

Men jeg går ind på Film i menuen (ATV app) og så er der en masse film, men det er ikke tilkendegivet, hvad det koster at se dem. Er disse inkluderet i mit abonnement, eller kan de kræve leje, hvis jeg går i gang med at se dem?

Intet svar at finde på YSs hjemmeside, så jeg sætter min lid til jer herinde.

På forhånd tak!
Samsung UE40ES7005XXE
Panasonic DMR-BCT820 DIGA
Panasonic DMR-EH770 DIGA
Panasonic DMR-EH63
Samsung SMT-H3126
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2020 kl. 22:38
Der er en del gratis film at finde, men under Kanaler skal du ind under "Lejefilm BLOKBUSTER" og klikke på de enkelte film og trække omtale ind fra højre side for at se prisen.





Eksempler her er fra PC, men mener det ser ud som på ATV. 

Og du betaler først når du klikker på "Lej film"  


Redigeret af JørgenT - 15-November-2020 kl. 22:47
Mvh. JørgenT
Til top
JLee Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JLee Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 00:08
Mange tak for dit svar :)

Jeg var egentlig mest forvirret over, om de film, der ligger under menupunktet "Film" (ikke noget med blockbuster), var gratis at se. Jeg klikkede på én, som bare gik igang med at afspille, og så var jeg nervøs for, om jeg pludselig bliver trukket på næste regning, da jeg jo er tilmeldt automatisk betaling af mit tv abonnemnet. Men det lyder som om, man kan regne med, at de er gratis, sålænge man ikke bliver bedt om at godkende en betaling?

For at gøre det helt klart: Jeg er altså ikke i denne sammenhæng ude på at finde film, som jeg kan leje, men derimod at sikre mig mod uforudsete udgifter, når jeg klikker på en film for at læse nærmere om den, og den så uden videre går igang med at afspille.
Samsung UE40ES7005XXE
Panasonic DMR-BCT820 DIGA
Panasonic DMR-EH770 DIGA
Panasonic DMR-EH63
Samsung SMT-H3126
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 12:18
Oprindeligt skrevet af JLee JLee skrev:

 Men det lyder som om, man kan regne med, at de er gratis, sålænge man ikke bliver bedt om at godkende en betaling?


Korrekt.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 12:35
 Alle film og serier der er med i abonnementet betales der jo ikke extra for, der kræves kun seperat betaling for Netflix og Blockbuster, månedens Premiere undtaget.


Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Alle film og serier der er med i abonnementet betales der jo ikke extra for, der kræves kun seperat betaling for Netflix og Blockbuster, månedens Premiere undtaget.




Der kræves jo ikke ekstra betaling for Netflix, da det jo ligesom HBO, og andre streamingtjenester, er en del af "bland selv systemet".
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 17:41
 Der betales jo for Netflix enten med Points, eller direkte til Netflix. Den er jo ikke i abonnementet som andre tjenester kan være, som f.eks Paramount +.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu