recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skift af tast på Lenovo Y530
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skift af tast på Lenovo Y530

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
WellDone Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér WellDone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skift af tast på Lenovo Y530
    Sendt: 16-November-2020 kl. 18:59
Kan se at det skulle være muligt selv at skifte en tast på en Lenovo Y530 bærbar. Har fundet en udenlandsk side, hvor de sælger enkelte taster til 10 USD stykket. Jeg er dog ikke helt sikker på at jeg føler det er et sted jeg ønsker at indtaste kreditkort oplysninger Confused

Inden jeg henvender mig hos firmaet hvor jeg købte den bærbare, Elgiganten, som jeg ikke har gode erfaringer med ang. rep., vil jeg derfor lige høre om der er nogen, der har prøvet selv at skifte en tast, og i bekræftende fald hvordan man fik fat i tasten. Jeg har fundet frem til at det må være en type L52.

Alternativet er vel at skifte hele keyboardet, som vist koster op mod 1000 kr. Men så bliver de næste taster, der sandsynligvis snart går i stykker også skiftet samtidigt (A, S og D) Wink
STUE: LG 55E6V
KØKKEN-ALRUM: LG 49SM8200
KONTOR MONITOR: Samsung T260HD
4 stk. Samsung mobiler
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2020 kl. 15:01
https://www.youtube.com/watch?v=K_TsCnNpNbc

Hvis du betaler med fx. Visa er der ingen umiddelbar risiko, da din bank tager ansvaret ved misbrug.

Køb via AliExpress, Amazon, Ebay og lign. er ret sikkert. Ellers brug PayPal.


Redigeret af longjohn2 - 18-November-2020 kl. 15:08
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu