recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Foto med wifi upload
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Foto med wifi upload

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Foto med wifi upload
    Sendt: 18-November-2020 kl. 20:53
Jeg er absolut ikke opdateret på markedet med leder efter et kamera i din billigere ende som automatisk kan uploade via wifi.

Altså således at billederne ender direkte i skyen, findes det ?
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2020 kl. 01:40
Man kan evt. købe et SD kort med wifi upload, der passer i de fleste kameraer.


Nu er skyen jo et vidt begreb, da den består af flere spillere på markedet med hver deres løsninger.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2020 kl. 02:06
Der er mange - ifølge Pricerunner over 400 til priser fra 897 kr. til 269.995 kr.   


Det kan ske, at du skal trykke på et par knapper for at uploade, så ikke helt fuldautomatisk. Men det er nemt.


Redigeret af longjohn2 - 19-November-2020 kl. 02:08
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2020 kl. 07:54
De fleste af de kamera med Wifi jeg har gjort bekendskab med, er at man kan lave et "hotspot" på kameraet og så tislutteen mobil og så overfører billederne fra kortet i kameraet til ens mobil. 

Hvis du vil have noget der direkte oploade billederne, så er det nok en mobiltelefon du skal kigge efter.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu