recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reklamer for Vestre 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reklamer for Vestre 

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reklamer for Vestre 
    Sendt: 20-November-2020 kl. 08:37
Kære Recordere,
Jeg er normalt typen der ikke har ***s installeret i min browser, da jeg har fuld forståelse for at hjemmesider overlever fordi der er reklamer.Jeg har dog i dag set mig nødsaget til at installeret ***, da jeg var ved at få morgenkaffen galt i halsen over at se Jakob Ellemanns indigneret ansigt plastret op og ned af siderne på mit yndlings hifi medie :-(

Er det måske ikke muligt at holde reklamerne til noget emne relateret og lade politik forblive på nyhedsmedierne?
Eller er jeg den eneste der synes det er ude af kontekst? :-)

Til top
HQgeN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 357
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HQgeN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 08:38
Hvorfor i alverden censorere i "ad blocker" (nu har jeg sat et mellemrum ind)
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2020 kl. 09:54
Jakob elle-belleman optræder også på mit yndlingsspil candy crush. Det er temmelig træls, men de betaler vel for det.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu