recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Q60T kontra Q77T
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Q60T kontra Q77T

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 00:07
Og jeg citerer lige mig selv : Det bedste er simpelthen,at læse nogle seriøse testsites , som feks Flatpanels.dk. Og så derefter tage i butikker for at danne sine egne indtryk af design,remote osv Wink
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2020 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af fc-andeby fc-andeby skrev:

Tak for svar.
Hvis vi så ser bort fra billede kvaliteten, er det så samsung eller et helt 3 tv??hvis der er meget genskær i LG, for jeg helt sikkert at høre for det 😊

Eller skal de gamle vælge LG og så satse på at det går? 

Tænker du på TV-platformen med apps? Samsung kører Tizen, LG kører webOS. De er begge to fine nok, rimelig nemme i brug. Men ingen af dem opdateres efter køb, så henover TV’ets levetid vil man ikke nødvendigvis få nye apps. Ingen af de to platforme er anbefalelsesværdige efter min mening.

Ud over Samsungs absolutte topmodeller (som ikke omfatter Q7og Q6) så har LGs OLED-panel markedets laveste refleksionsgrad på skærmpanelet. Det er både målbart og synligt i praksis. Men det er klart når der kan gengives helt sort på OLED så vil de sorte områder i billedey reflektere mere end semisorte områder på et LCD TV. Det er jo rimelig vanskeligt at absorbere alt lys i en overflade.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu