recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - trådløs oplader 2020
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

trådløs oplader 2020

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2020 kl. 14:51
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Jeg har lige bestilt Morphie Dual wireless charging.



Håber på den er bedre end min gamle Ikea, der kan fejle hvis telefon ikke ligger helt præcist på ladepladen.
Har testet et par gange med forskellige telefoner.

Den er mere træfsikker end Ikea lader.

Jeg har ikke taget tid hvor meget en opladning tager.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2020 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

plejer at bruge iPad-lader. Men skal jeg overveje noget andet?

Den lille flade IPhone klods giver ikke mere end 1w. Så det kan være den er for svag.

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2020 kl. 14:57
bruger den store firkantede. Men kan ikke lige huske hvad den kan.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2020 kl. 16:06
Den er på 12w.

Det burde være rigeligt.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2020 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

plejer at bruge iPad-lader. Men skal jeg overveje noget andet?

Den lille flade IPhone klods giver ikke mere end 1w. Så det kan være den er for svag.

lyder som en Kina model, for den originale giver 5w
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2020 kl. 18:44
Kig her.

Du har ret den lille giver 5w.

Jeg ud fra at trådstarter mente den store. Her er den gamle 10w og den nyere 12w.



Redigeret af Mufti - 01-December-2020 kl. 18:52
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2020 kl. 18:52
det er 10w jeg har, ja
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2020 kl. 23:41
Som tidligere skrevet har jeg lidt blandet erfaring med Ikea. Den fejler ind imellem.

Nu har jeg så købt en ny fordi der skal lades to telefoner af gangen.


Den lader snildt IPhone 11 og jeg er ganske godt tilfreds. Den har egen strømforsyning.


Til top
Briskus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-August-2012
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Briskus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2020 kl. 05:48
Men husk bare, at hvis det er en iPhone FØR iPhone 12, så kan den oplades trådløst med max 7,5 watt, iPhone 12 kan oplades med 15 watt, men ikke med en QI oplader, det kræver en af de nye MagSafe opladere. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu