recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hurtigt råd tak: Yamaha V683, Xbox og LG CX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hurtigt råd tak: Yamaha V683, Xbox og LG CX

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hurtigt råd tak: Yamaha V683, Xbox og LG CX
    Sendt: 27-November-2020 kl. 18:58
Jeg sidder og bliver mega fristet af de gode Black Friday tilbud men jeg forsøger lige at holde hovedet koldt og har brug for et godt råd.

Jeg tænker på at købe LG CX med HDMI 2.1. men er i tvivl om jeg 'vinder' nok på det i forhold til mit nuværende LG B6 tv.

Jeg har i dag en Yamaha V683 AV receiver med HDMI 2.0 og kører 5.1.2 atmos surround og så har jeg den nye Xbox Series X. 

Hvis jeg køber LG CX kan jeg så med den rette kabelføring udnytte Xbox'en fuldt ud med 120F spil samt nyeste Dolby Vision version (mit LG B6 har for gammel en version af dolby vision) og stadig køre Atmos etc. lyd igennem min receiver?

Eller kræver det også en ny receiver? 

Med 'rette' kabelføring tænker jeg at Xbox skal forbindes direkte til TV'et pga. HDMI 2.1 og så skal lyd fra TV til receiver eller???? 

på forhånd tak og god aften :-)






.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu